#119135
Hwest
07.01.2026 12:22:26
ip: 46.*.50.42
Reakce na zprávu # 119132 uživatele Stanley z 07.01.2026 11:53:15
S tím se dá souhlasit, jenže dvakrát tam na těch 10 minut dopředu dal místo něho radši Vedrala, který tam podobně jako on vypadal jako slon v porcelánu. Ale jo, to nejsou nějaký zásadní problémy.
Jinak bavíme se spíš obecně, o přístupu k tomu atd. Aby si někdo nemyslel, že je to nějaká zásadní kritika Svědíka nebo Jiránka. Jsem nadšený, jak to tu je poslední měsíce..

Toula je pro Artis hodně zajímavá posila, ale souvisí to i s odchodem Kanteho určitě..
Jo a jednou byl chudák ve středu zálohy.. Nevím ale, zda to nebyl zápas, kdy měl Cecil nějakou tu virozu. On kromě hlavy bude umět i kopnout slušně do míče, což má oproti těm bekům výhodu . Ale třeba i u něj jsem hodně zvědav, jak bude vypadat po plnohodnotné přípravě.. Těším se na přípraváky
#119134
Hwest
07.01.2026 12:19:25
ip: 46.*.50.42
Reakce na zprávu # 119133 uživatele skardik z 07.01.2026 12:06:28
Jasně, tohle vůbec není kritika Svědíka. Ani to nesouvisí s tímhle přestupákem konkrétně a upřímně, na Artis jsem až doteď vůbec nepomyslel.

Spíš je to nějaká obecná lehká obava o to, jestli trenér důvěřuje managementu a jestli na něj nenakládáme až moc věcí zaráz a to i na úkor nějaké dlouhodobější koncepce.

A přiznám se, že už mě fakt sere to zdůvodňování všeho tím, že postup je absolutní priorita, takže cokoliv je v pořádku Protože příští rok nám zase bude lepit prdel, aby jsme se nemotali kolem baráže a bude to to stejný v bledě modrým. Teda pokud nám to nepůjde ještě líp.
Ale ona to je opravdu priorita . My musíme postoupit stůj co stůj, další rok by nic pozitivního nepřinesl. Vůbec nic. V jiných letech bys to mohl uhrát na pohodu i s horším kádrem, takže bys mohl lecos zkouše, ale letos je to o dost vyrovnanější. Však jsi viděl i ty zápasy, které jsme kolikrát získali se staženým zadkem. Věřím, že v lize budou ty možnosti jiné a postupně se tam začne budovat. Ale i tak bylo potřeba vytvořit nějaký základ na kterém lze dále stavět. A to si myslím, že máme a postupně ho zkvalitňujeme.
#119133
skardik
07.01.2026 12:06:28
ip: 86.*.240.185
Reakce na zprávu # 119132 uživatele Stanley z 07.01.2026 11:53:15
S tím se dá souhlasit, jenže dvakrát tam na těch 10 minut dopředu dal místo něho radši Vedrala, který tam podobně jako on vypadal jako slon v porcelánu. Ale jo, to nejsou nějaký zásadní problémy.
Jinak bavíme se spíš obecně, o přístupu k tomu atd. Aby si někdo nemyslel, že je to nějaká zásadní kritika Svědíka nebo Jiránka. Jsem nadšený, jak to tu je poslední měsíce..

Toula je pro Artis hodně zajímavá posila, ale souvisí to i s odchodem Kanteho určitě..
Jasně, tohle vůbec není kritika Svědíka. Ani to nesouvisí s tímhle přestupákem konkrétně a upřímně, na Artis jsem až doteď vůbec nepomyslel.

Spíš je to nějaká obecná lehká obava o to, jestli trenér důvěřuje managementu a jestli na něj nenakládáme až moc věcí zaráz a to i na úkor nějaké dlouhodobější koncepce.

A přiznám se, že už mě fakt sere to zdůvodňování všeho tím, že postup je absolutní priorita, takže cokoliv je v pořádku Protože příští rok nám zase bude lepit prdel, aby jsme se nemotali kolem baráže a bude to to stejný v bledě modrým. Teda pokud nám to nepůjde ještě líp.
#119132
Stanley
07.01.2026 11:53:15
ip: 109.*.85.240
Reakce na zprávu # 119130 uživatele Hwest z 07.01.2026 11:47:25
Mně ani Cecil nevadí. Podle mě to je levný nákup, kde Svědík chtěl podobný typ do vápna na 10-15 minut. Na trhu přehršel podobných teda nevidím. A pokud soupeř zalezl na šestnáctku a jen bránil, měli jsme velký problém a Velich není ten ranař, kdo to tam uhlavičku či zakončí.
Pokud nebyl jiný k dispozici, Cecil tenhle potenciál má, navíc ho Svědík zná, tak snad si ho dovede zkrotit. Přinese konkurenci, pomůže v trénikovém procesu, hodí se i v případě zranění. Není to smlouva na 5 let. Za mě jsou tohle dobré pojistky, kde se snažíme eliminovat potencionální problémy a hrozby -> tedy děláme pro postup vše.
S tím se dá souhlasit, jenže dvakrát tam na těch 10 minut dopředu dal místo něho radši Vedrala, který tam podobně jako on vypadal jako slon v porcelánu. Ale jo, to nejsou nějaký zásadní problémy.
Jinak bavíme se spíš obecně, o přístupu k tomu atd. Aby si někdo nemyslel, že je to nějaká zásadní kritika Svědíka nebo Jiránka. Jsem nadšený, jak to tu je poslední měsíce..

Toula je pro Artis hodně zajímavá posila, ale souvisí to i s odchodem Kanteho určitě..
#119131
jara
07.01.2026 11:51:23
ip: 85.*.145.46
Myslím si, že by nebylo od věci se poohlédnout po někom vopáleným v tom rodinným klubu v Holandsku, jak se byli podívat na podzim
#119130
Hwest
07.01.2026 11:47:25
ip: 46.*.50.42
Editováno - (původní zpráva)
Reakce na zprávu # 119121 uživatele Stanley z 07.01.2026 11:15:37
Rozumím, co tím chceš říct. Nějaký podobný scénář třeba ohledně toho Mareše mě napadl taky, byť si samozřejmě dost domýšlíme. Tak on taky ten půlrok tomu dost napovídá. Nicméně ono to souvisí i s tím, že to v tom Kutíkovi do budoucna nevidí (já taky ne), tak se teď prostě jede na sílu vše na jistotu. A doufejme, že v první lize už pak bude jiný přístup.

Nicméně Cicilia je prostě nesmysl i tak za mě...
Mně ani Cecil nevadí. Podle mě to je levný nákup, kde Svědík chtěl podobný typ do vápna na 10-15 minut. Na trhu přehršel podobných teda nevidím. A pokud soupeř zalezl na šestnáctku a jen bránil, měli jsme velký problém a Velich není ten ranař, kdo to tam uhlavičku či zakončí.
Pokud nebyl jiný k dispozici, Cecil tenhle potenciál má, navíc ho Svědík zná, tak snad si ho dovede zkrotit. Přinese konkurenci, pomůže v trénikovém procesu, hodí se i v případě zranění. Není to smlouva na 5 let. Za mě jsou tohle dobré pojistky, kde se snažíme eliminovat potencionální problémy a hrozby -> tedy děláme pro postup vše.
#119129
Radus
07.01.2026 11:45:31
ip: 46.*.59.192
Hele ti trenéři tam jsou tři, všichni vyznávají respekt k tomu druhému, do toho Jiránek, který je taky někde jinde než byl před rokem a spekulace na tím, jak je to tady celé one man show mi přijde dost úsměvná, pokud není založená na pravdě.
Ano těch hráčů políbených Slováckem je tu víc než je zdrávo, ale konkrétně Mareš byl vyhlídnutý ve Slovácku, asi to finančně nezvládli a teď ho možná zhodnotili jako toho, kdo to tu zalepí z objektivních důvodů, které všici známe.

Chápu tu nervozitu, Artis už 3 posily, my zatím jen jednu. Ale máme přes 2 měsíce do prvního mistráku.
#119128
Hwest
07.01.2026 11:44:00
ip: 46.*.50.42
Reakce na zprávu # 119119 uživatele skardik z 07.01.2026 10:58:56
No vidíš, a já těď souhlasím se vším, co jsi napsal

Jasně, že Alex ani Martin za nic nemůžou. To vedení se rozhoduje, jak to celý povede a kolik věcí naloží na trenéra a pokud mu věří, tak má mít rozhodně slovo, ale neměl by mít výhradní slovo. To je ta pointa.

To čeho se bojím je právě to, že to jak to popisuješ není to jak to funguje. Děsí mě ten počet hráčů Slovácka nebo těch, co je Slovácko chtělo. Když to udělám jako hodně velkou nadsázku, tak se bojím toho, že to funguje nějak takhle:

Přijde do kanclu pan Svědík, bouchne do stolu a řekne: "Chci Mareše". Jiránek a spol se chvilku zarazí protože nemají tušení, o koho jde. Pak někdo vstane a řekne: Jo, to je ten chlapík, co hraje někde v pobaltí, ale jemu už bude tak 35 , ne? To nám vůbec nezapadá do nějakýho budování kádru. Na to stoupne pan Svědík a zařve: "To je snad jedno kolik mu je nebo co si o něm myslíte, já ho prostě chci! A protože mám výsledky, tak ho prostě dostanu! Znám ho, mluvil jsem s ním a už jsem to zařídil. Na vás je akorát domluvit na jak dlouho a za kolik". Jiránek sklopí hlavu a odkýve to. V hlavě se mu už rýsuje, jak vysvětlí ráno na tréningu Kutíkovi, že měl radši zůstat v Chrudimi. (Radši jsem zvolil příklad Mareš, kterýmu přeju, než Cicilia, kterýho fakt nemůžu zkousnout).

Samozřejmě velká nadsázka
Já myslím, že o všem Svědík nerozhoduje. Jinak by tu byl Kalabiška, kterého chtěl. Ale nehodlali jít finančně za hranu. Tu obavu Slovácko II jsem měl taky, ale spíše to vidím tak, že on prostě potřeboval výsledky hned a hráče, co ustojí tlak. Kdyby byly k dispozici hráči alá Vorlický, tak myslím, že by to tak neřešil, ale jelikož byly možnosti omezené, tak preferoval hráče, které zná (charakterově) a kteří vědí, co chce hrát, jak je náročný, co vyžaduje, apod. A vlastně to funguje. Mareše chtěl už v létě, je to technický hráč, který dovede dávat góly, navíc nás vzadu tlačila bota. To, že je starší, mě osobně nevadí, pokud bude stíhat. Viz Petržela, který dokázal mít přínos i v pozdějším věku. Má něco odkopáno, mladé máme, takže může být i mentorem a příkladem, ale pomůže i na hřišti. Nepochybně jeho jméno řešili už dříve. Navíc tímhle fakt nic neriskujeme, smlouva na půl roku, žádné miliony za přestup a pokud by se někdo zranil, jak budeme rádi. Tohle byl super kauf, ač se ukáže na hřišti.
#119127
skardik
07.01.2026 11:35:39
ip: 86.*.240.185
Reakce na zprávu # 119123 uživatele Kostomlat z 07.01.2026 11:21:34
Cicilia byl takovej divnej přestup. Ale zase na druhou stranu určitě nestál moc a je jen do léta. Beru to, že jsme si jen pragmaticky rozšířili kádr pro boj o postup, abychom nic nepodcenili.
Jenže ten dopad jeho příchodu je mnohem horší, než to co vidíme na hřišti. Za mě je to problémovej 30+ hráč, co už roky nezahrál nic a dokonce i na fotce na webu zbrojovky vypadá, že si dopřává smažák a svíčkovou minimálně tak jako já. Odehraje si tady svých 500 minut, dá 2 góly z penalty a bude mít nulovej přínos ve hře. A díky jeho příchodu se zabrzdí Večeřa, prodá už 3 roky gólovej Prágr a zdrhne přehypovanej, ale přesto talentovanej Švancara. Tohle je tak brutálně nekoncepční, že se modlím, aby tohle byla anomálie.

A ukazuje to ještě na jednu věc. Pan Svědík má samozřejmě omezenou znalost hráčů, protože to není jeho job. Zná ty, co trénoval a ty co chtěl a občas ty proti kterým koučoval. Pak je tu náš scouting, sportovní ředitel a ti, co by za výběr a hledání hráčů měli být odpovědní. A přesto musí pan Svědík šáhnout do toho svýho omezenýho seznamu hráčů a vytáhnout králíka z klobouku. Proč? Nedůvěřuje snad těm lidem z managementu natolik, že má potřebu je takhle obejít?
#119126
keram
07.01.2026 11:30:04
ip: 89.*.77.141
Reakce na zprávu # 119119 uživatele skardik z 07.01.2026 10:58:56
No vidíš, a já těď souhlasím se vším, co jsi napsal

Jasně, že Alex ani Martin za nic nemůžou. To vedení se rozhoduje, jak to celý povede a kolik věcí naloží na trenéra a pokud mu věří, tak má mít rozhodně slovo, ale neměl by mít výhradní slovo. To je ta pointa.

To čeho se bojím je právě to, že to jak to popisuješ není to jak to funguje. Děsí mě ten počet hráčů Slovácka nebo těch, co je Slovácko chtělo. Když to udělám jako hodně velkou nadsázku, tak se bojím toho, že to funguje nějak takhle:

Přijde do kanclu pan Svědík, bouchne do stolu a řekne: "Chci Mareše". Jiránek a spol se chvilku zarazí protože nemají tušení, o koho jde. Pak někdo vstane a řekne: Jo, to je ten chlapík, co hraje někde v pobaltí, ale jemu už bude tak 35 , ne? To nám vůbec nezapadá do nějakýho budování kádru. Na to stoupne pan Svědík a zařve: "To je snad jedno kolik mu je nebo co si o něm myslíte, já ho prostě chci! A protože mám výsledky, tak ho prostě dostanu! Znám ho, mluvil jsem s ním a už jsem to zařídil. Na vás je akorát domluvit na jak dlouho a za kolik". Jiránek sklopí hlavu a odkýve to. V hlavě se mu už rýsuje, jak vysvětlí ráno na tréningu Kutíkovi, že měl radši zůstat v Chrudimi. (Radši jsem zvolil příklad Mareš, kterýmu přeju, než Cicilia, kterýho fakt nemůžu zkousnout).

Samozřejmě velká nadsázka
Možná to tak nějak opravdu bylo. Svědík je hlavní trenér a má rozhodující slovo a zodpovědnost. Je to zkušený trenér a dobře ví, že první ligu nám může vykopat právě jen zkušenost. Zabudovávat do týmu mladé kteří nevyčnívají ani ve třetí lize s vizí, že by měli hrát ligu první mně přijde jako nesmysl. Budovat mužstvo můžeš až v první lize, ve druhé nám jde o okamžitý postup. Jak někdo psal, tak si nemyslím, že ČFL je kvalitnější než MSFL.
#119125
Stanley
07.01.2026 11:25:22
ip: 109.*.85.240
Reakce na zprávu # 119123 uživatele Kostomlat z 07.01.2026 11:21:34
Cicilia byl takovej divnej přestup. Ale zase na druhou stranu určitě nestál moc a je jen do léta. Beru to, že jsme si jen pragmaticky rozšířili kádr pro boj o postup, abychom nic nepodcenili.
Jasně, já tomu rozumím. Jen je to prostě ta jedna z nejhorších variant na rozšíření kádru fotbalově i osobnostně..
#119124
jara
07.01.2026 11:24:23
ip: 85.*.145.46
Editováno - (původní zpráva)
Reakce na zprávu # 119122 uživatele hermik z 07.01.2026 11:20:25
Doporučuji podkast Brněnského Deníku "kecy ze štatlu" Švancara tam ve druhé půli prvního dílu mluví o Lužánkách a podle mě hodně rozumně.
Je to dneska tištěné nebo na internetu? Jinak diskuse kvalitní o fotbale, díky všem
#119123
Kostomlat
07.01.2026 11:21:34
ip: 91.*.34.4
Reakce na zprávu # 119121 uživatele Stanley z 07.01.2026 11:15:37
Rozumím, co tím chceš říct. Nějaký podobný scénář třeba ohledně toho Mareše mě napadl taky, byť si samozřejmě dost domýšlíme. Tak on taky ten půlrok tomu dost napovídá. Nicméně ono to souvisí i s tím, že to v tom Kutíkovi do budoucna nevidí (já taky ne), tak se teď prostě jede na sílu vše na jistotu. A doufejme, že v první lize už pak bude jiný přístup.

Nicméně Cicilia je prostě nesmysl i tak za mě...
Cicilia byl takovej divnej přestup. Ale zase na druhou stranu určitě nestál moc a je jen do léta. Beru to, že jsme si jen pragmaticky rozšířili kádr pro boj o postup, abychom nic nepodcenili.
#119122
hermik
07.01.2026 11:20:25
ip: 85.*.3.163
Doporučuji podkast Brněnského Deníku "kecy ze štatlu" Švancara tam ve druhé půli prvního dílu mluví o Lužánkách a podle mě hodně rozumně.
#119121
Stanley
07.01.2026 11:15:37
ip: 109.*.85.240
Reakce na zprávu # 119119 uživatele skardik z 07.01.2026 10:58:56
No vidíš, a já těď souhlasím se vším, co jsi napsal

Jasně, že Alex ani Martin za nic nemůžou. To vedení se rozhoduje, jak to celý povede a kolik věcí naloží na trenéra a pokud mu věří, tak má mít rozhodně slovo, ale neměl by mít výhradní slovo. To je ta pointa.

To čeho se bojím je právě to, že to jak to popisuješ není to jak to funguje. Děsí mě ten počet hráčů Slovácka nebo těch, co je Slovácko chtělo. Když to udělám jako hodně velkou nadsázku, tak se bojím toho, že to funguje nějak takhle:

Přijde do kanclu pan Svědík, bouchne do stolu a řekne: "Chci Mareše". Jiránek a spol se chvilku zarazí protože nemají tušení, o koho jde. Pak někdo vstane a řekne: Jo, to je ten chlapík, co hraje někde v pobaltí, ale jemu už bude tak 35 , ne? To nám vůbec nezapadá do nějakýho budování kádru. Na to stoupne pan Svědík a zařve: "To je snad jedno kolik mu je nebo co si o něm myslíte, já ho prostě chci! A protože mám výsledky, tak ho prostě dostanu! Znám ho, mluvil jsem s ním a už jsem to zařídil. Na vás je akorát domluvit na jak dlouho a za kolik". Jiránek sklopí hlavu a odkýve to. V hlavě se mu už rýsuje, jak vysvětlí ráno na tréningu Kutíkovi, že měl radši zůstat v Chrudimi. (Radši jsem zvolil příklad Mareš, kterýmu přeju, než Cicilia, kterýho fakt nemůžu zkousnout).

Samozřejmě velká nadsázka
Rozumím, co tím chceš říct. Nějaký podobný scénář třeba ohledně toho Mareše mě napadl taky, byť si samozřejmě dost domýšlíme. Tak on taky ten půlrok tomu dost napovídá. Nicméně ono to souvisí i s tím, že to v tom Kutíkovi do budoucna nevidí (já taky ne), tak se teď prostě jede na sílu vše na jistotu. A doufejme, že v první lize už pak bude jiný přístup.

Nicméně Cicilia je prostě nesmysl i tak za mě...
#119120
lada
07.01.2026 11:13:50
ip: 89.*.153.62
Trousil v Pardubicích.Rekne jaký styl chce hrát, jaký typy hráčů potrebuje.na jakým postu ho nejvíce tlačí bota - věnuje se trénování.Kazda pozice musí mít v klubu odborníky na vysoké úrovni,jinak to nejde.
#119119
skardik
07.01.2026 10:58:56
ip: 86.*.240.185
Reakce na zprávu # 119116 uživatele Hwest z 07.01.2026 10:28:59
To můžeš, já s Tebou taky nesouhlasím .
Proč by měla být vina Alexe, že se klub nepřipravil na jeho odchod? Navíc některé ty trenérské pokusy po něm.. To, že byl někdo slušný hráč, neznamená, že bude i trenér potažmo sportovní ředitel. Trpišovský samozřejmě bude mluvit do toho, kdo půjde do A, ale logicky nebude řešit každého hráče v klubu. Těžko může dělat trenéra, skauta, obvolávat hráče a manažery, jezdit po dalších zápasech, kolem toho musí mít tým lidí. To stejné Priske. Ano, byla by naivní si myslet, že vše rozhodují sami stejně jako to, že jim někdo dá hráče a oni jen trénují. Samozřejmě tam musí být větší tým, které dané hráče vybírá, oslovuje, konzultuje, apod. A to myslím u nás funguje, někoho zná Svědík, někoho Jiránek, někoho doporučí trenér brankařů, občas se někdo objeví na trhu, chodí nabídky, je tu SI, ale rozhodně to funguje ve vzájemné komunikaci. Pokud trenérovi věřím a chci ho mít dlouho, tak je dobře, že má větší pravomoc a možnost mluvit do složení kádru.
No vidíš, a já těď souhlasím se vším, co jsi napsal

Jasně, že Alex ani Martin za nic nemůžou. To vedení se rozhoduje, jak to celý povede a kolik věcí naloží na trenéra a pokud mu věří, tak má mít rozhodně slovo, ale neměl by mít výhradní slovo. To je ta pointa.

To čeho se bojím je právě to, že to jak to popisuješ není to jak to funguje. Děsí mě ten počet hráčů Slovácka nebo těch, co je Slovácko chtělo. Když to udělám jako hodně velkou nadsázku, tak se bojím toho, že to funguje nějak takhle:

Přijde do kanclu pan Svědík, bouchne do stolu a řekne: "Chci Mareše". Jiránek a spol se chvilku zarazí protože nemají tušení, o koho jde. Pak někdo vstane a řekne: Jo, to je ten chlapík, co hraje někde v pobaltí, ale jemu už bude tak 35 , ne? To nám vůbec nezapadá do nějakýho budování kádru. Na to stoupne pan Svědík a zařve: "To je snad jedno kolik mu je nebo co si o něm myslíte, já ho prostě chci! A protože mám výsledky, tak ho prostě dostanu! Znám ho, mluvil jsem s ním a už jsem to zařídil. Na vás je akorát domluvit na jak dlouho a za kolik". Jiránek sklopí hlavu a odkýve to. V hlavě se mu už rýsuje, jak vysvětlí ráno na tréningu Kutíkovi, že měl radši zůstat v Chrudimi. (Radši jsem zvolil příklad Mareš, kterýmu přeju, než Cicilia, kterýho fakt nemůžu zkousnout).

Samozřejmě velká nadsázka
#119118
jara
07.01.2026 10:34:05
ip: 85.*.145.46
Reakce na zprávu # 119090 uživatele PetrBzenec z 06.01.2026 16:19:11
[Odkaz]

Rozhovor s Marešem
Pěkné rozhovor, vůbec jsem nevěděl, že jsme o něj měli zájem už V létě. Je super, že to vyšlo. Tak vítej a hodně štěstí ve Zbrojovce.
#119117
Zaky91
07.01.2026 10:29:09
ip: 37.*.60.17
Editováno - (původní zpráva)
Doporučuji tento díl podcastu Kontakt tam byl (i když ty dva nesnáším). Expert na marketing nejen o tom, ale i o miliardářích ve fotbale, návštěvnostech a potencialu různých klubů

[Odkaz]

Čas cca 35.min zmínka o Zbrojovce. Pak 45.min o Zbrojovce a fanouškovské základně. Opravdu jen zminka, ale zajímavý rozbor všeho co se kolem českého fotbalu děje
#119116
Hwest
07.01.2026 10:28:59
ip: 46.*.50.42
Reakce na zprávu # 119115 uživatele skardik z 07.01.2026 09:51:33
Tak s těmi příklady vůbec nesouhlasím

Priske - přišel, namotivoval, nastavil správně taktiku, ale nikdy neměl výhradní právo přivádět, koho chtěl, to dělá sportovní úsek
Trpiš - ani Slavia nenakupuje dárečky pro něj. Část hráčů kupuje do budoucna na základě skautingu a část s největší pravděpodobností podle klíče, kdy trpiš řekne, že chce křídlo a co musí umět. Oni vytahají složky, co mají naskautovaný, vyberou 5-10 těch, co nejlíp odpovídá jak tomu, co potřebuje Trpiš, tak nějaké klubové koncepci a spolu pak vyberou ideálního kandidáta, kterej nejlíp plní jak očekávání trenéra, tak klubu, tak nějaké koncepce/stability. Dokonce zrovna Slavia často kupuje i hráče, co je všichni rok kritizují aniž by si uvědomovali, že si je Trpiš zapracovává postupně

Ferguson - tak tohle je za mě ideální příklad toho, čeho se bojím. Ten chlap si omotal v ManU všechny od majitelů až po kuchařky a když se rozhodl jít do důchodu, tak po sobě nechal přestárlej kádr a takovej bordel, že se jim ani po 15-ti letech nepodařilo z toho vyhrabat. A to tam jako manažery fakt neměli žádný ořezávátka. Tohle je fakt ideální příklad, jak to nedělat. Už třeba proto, že dneska už nikdo nesedí na lavičce 15 let. Budeme mít dost možná nejdýl sloužícího trenéra, když tady vydrží 5 let. ManU je ideální příklad toho, že můžeš mít prachy i reputaci, ale když všechno postavíš na jednom člověku, tak až o něho přijdeš, tak jdeš ke dnu.
To můžeš, já s Tebou taky nesouhlasím .
Proč by měla být vina Alexe, že se klub nepřipravil na jeho odchod? Navíc některé ty trenérské pokusy po něm.. To, že byl někdo slušný hráč, neznamená, že bude i trenér potažmo sportovní ředitel. Trpišovský samozřejmě bude mluvit do toho, kdo půjde do A, ale logicky nebude řešit každého hráče v klubu. Těžko může dělat trenéra, skauta, obvolávat hráče a manažery, jezdit po dalších zápasech, kolem toho musí mít tým lidí. To stejné Priske. Ano, byla by naivní si myslet, že vše rozhodují sami stejně jako to, že jim někdo dá hráče a oni jen trénují. Samozřejmě tam musí být větší tým, které dané hráče vybírá, oslovuje, konzultuje, apod. A to myslím u nás funguje, někoho zná Svědík, někoho Jiránek, někoho doporučí trenér brankařů, občas se někdo objeví na trhu, chodí nabídky, je tu SI, ale rozhodně to funguje ve vzájemné komunikaci. Pokud trenérovi věřím a chci ho mít dlouho, tak je dobře, že má větší pravomoc a možnost mluvit do složení kádru.
#119115
skardik
07.01.2026 09:51:33
ip: 86.*.240.185
Reakce na zprávu # 119110 uživatele Hwest z 07.01.2026 08:14:03
To, že stavíš tým/firmu tak, abys nebyl potřeba, ve fotbale nefunguje. Co by byla Slávia bez Trpišáka? Jak vypadala Sparta po odchodu Priskeho? Ano, často je to o jednom člověku/týmu. Viz jak se daří United od konce Fergusona ač měli relativně neomezené prostředky. Po případném odchodu Svědíka bychom měli problém, ale zároveň to neznamená, že to je jediný kvalitní trenér. Vždyť i v lize bylo vidět, že jsou trenéři, kteří dělají kvalitní a koncepční práci - například Hyský v Karviné. Pokud jsem přivedl trenéra, kterého považuji za top a chci, aby to dělal dlouhodobě a koncepčně, je logické, že si řekne, kdo mu do toho systému zapadne a kdo ne. Ono kdyby byl "jen" trenérem, který pracuje s tím, že mu sportovní manažer nakoupí, tak sem myslím nešel...
Tak s těmi příklady vůbec nesouhlasím

Priske - přišel, namotivoval, nastavil správně taktiku, ale nikdy neměl výhradní právo přivádět, koho chtěl, to dělá sportovní úsek
Trpiš - ani Slavia nenakupuje dárečky pro něj. Část hráčů kupuje do budoucna na základě skautingu a část s největší pravděpodobností podle klíče, kdy trpiš řekne, že chce křídlo a co musí umět. Oni vytahají složky, co mají naskautovaný, vyberou 5-10 těch, co nejlíp odpovídá jak tomu, co potřebuje Trpiš, tak nějaké klubové koncepci a spolu pak vyberou ideálního kandidáta, kterej nejlíp plní jak očekávání trenéra, tak klubu, tak nějaké koncepce/stability. Dokonce zrovna Slavia často kupuje i hráče, co je všichni rok kritizují aniž by si uvědomovali, že si je Trpiš zapracovává postupně

Ferguson - tak tohle je za mě ideální příklad toho, čeho se bojím. Ten chlap si omotal v ManU všechny od majitelů až po kuchařky a když se rozhodl jít do důchodu, tak po sobě nechal přestárlej kádr a takovej bordel, že se jim ani po 15-ti letech nepodařilo z toho vyhrabat. A to tam jako manažery fakt neměli žádný ořezávátka. Tohle je fakt ideální příklad, jak to nedělat. Už třeba proto, že dneska už nikdo nesedí na lavičce 15 let. Budeme mít dost možná nejdýl sloužícího trenéra, když tady vydrží 5 let. ManU je ideální příklad toho, že můžeš mít prachy i reputaci, ale když všechno postavíš na jednom člověku, tak až o něho přijdeš, tak jdeš ke dnu.
#119114
Kostomlat
07.01.2026 09:33:26
ip: 91.*.34.4
Reakce na zprávu # 119111 uživatele Mascherano14 z 07.01.2026 08:17:29
Prý patříme k zájemcům o Petra Juliše, nevim, Liberec ho kupoval za půl milionu EUR před rokem, patří do rotace 16 hráčů a je na něm práce jak na kostele (byť fyzické předpoklady má), snad to potvrzením Vachyho na soustředění padlo.
Petr Juliš by byl pro nás solidní posila. Určitě je lepší než Kronus a bude tak 50:50, možná i lepší, než Vachy.
#119113
Kostomlat
07.01.2026 09:32:22
ip: 91.*.34.4
Reakce na zprávu # 119108 uživatele skardik z 06.01.2026 22:45:51
Já s tím souhlasím a není to tak, že něco chci rychle. Naopak si myslím, že jsme se Svědíkem trefili jackpot a dokud tady bude, tak budeme vyhrávat.

Jenom začínám být nervózní z toho, že to vypadá jako one-man show a až nám jednou odejde nebo bude odejit, tak si pořádně nabijeme držku s tím, co tady po sobě nechá. Já žiju v tom, že základní zásadou manažera je postavit všechno tak, abych nakonec ani nebyl potřeba, ale tady začínám mít dojem, že se to staví přesně naopak.

Pokud se to příští rok obrátí, tak budu první, kdo to ocení a omluví se za předčasný plašení.

Jo a k těm mlaďochům. Já nesouhlasím s tím, že jsme je odpálili 2 roky zpátky, možná jsme je akorát začli používat víc, než by se mělo, ale minimálně zvládli hrát druhou ligu po boku pár průměráků a úplně neshořet. To teď, když jsme je všechny uklidili pryč jim ubližujeme nejvíc. KDyby tady bylo 18-20 kvalitních seniorských hráčů a zbytek tihle kluci, tak by někdo z nich měl možnost vystřelit a pořád by bylo dost zkušených jak do základu, tak na lavičku, tak v případě zranění. To byl ten point. A sorry jako, ale takoví jako Cicilia nebo třeba Blecha mě opravdu nepřesvědčili o tom, že by měli mít přednost.
abychom si nenabili držku a nebyli příliš spjati s jedním člověk (Svědík), přišel Sabou. Jsem naprosto klidný.
#119112
Hwest
07.01.2026 08:36:05
ip: 46.*.50.42
Reakce na zprávu # 119090 uživatele PetrBzenec z 06.01.2026 16:19:11
[Odkaz]

Rozhovor s Marešem
Díky za odkaz. Parádní rozhovor
#119111
Mascherano14
07.01.2026 08:17:29
ip: 46.*.94.48
Prý patříme k zájemcům o Petra Juliše, nevim, Liberec ho kupoval za půl milionu EUR před rokem, patří do rotace 16 hráčů a je na něm práce jak na kostele (byť fyzické předpoklady má), snad to potvrzením Vachyho na soustředění padlo.
#119110
Hwest
07.01.2026 08:14:03
ip: 46.*.50.42
Reakce na zprávu # 119108 uživatele skardik z 06.01.2026 22:45:51
Já s tím souhlasím a není to tak, že něco chci rychle. Naopak si myslím, že jsme se Svědíkem trefili jackpot a dokud tady bude, tak budeme vyhrávat.

Jenom začínám být nervózní z toho, že to vypadá jako one-man show a až nám jednou odejde nebo bude odejit, tak si pořádně nabijeme držku s tím, co tady po sobě nechá. Já žiju v tom, že základní zásadou manažera je postavit všechno tak, abych nakonec ani nebyl potřeba, ale tady začínám mít dojem, že se to staví přesně naopak.

Pokud se to příští rok obrátí, tak budu první, kdo to ocení a omluví se za předčasný plašení.

Jo a k těm mlaďochům. Já nesouhlasím s tím, že jsme je odpálili 2 roky zpátky, možná jsme je akorát začli používat víc, než by se mělo, ale minimálně zvládli hrát druhou ligu po boku pár průměráků a úplně neshořet. To teď, když jsme je všechny uklidili pryč jim ubližujeme nejvíc. KDyby tady bylo 18-20 kvalitních seniorských hráčů a zbytek tihle kluci, tak by někdo z nich měl možnost vystřelit a pořád by bylo dost zkušených jak do základu, tak na lavičku, tak v případě zranění. To byl ten point. A sorry jako, ale takoví jako Cicilia nebo třeba Blecha mě opravdu nepřesvědčili o tom, že by měli mít přednost.
To, že stavíš tým/firmu tak, abys nebyl potřeba, ve fotbale nefunguje. Co by byla Slávia bez Trpišáka? Jak vypadala Sparta po odchodu Priskeho? Ano, často je to o jednom člověku/týmu. Viz jak se daří United od konce Fergusona ač měli relativně neomezené prostředky. Po případném odchodu Svědíka bychom měli problém, ale zároveň to neznamená, že to je jediný kvalitní trenér. Vždyť i v lize bylo vidět, že jsou trenéři, kteří dělají kvalitní a koncepční práci - například Hyský v Karviné. Pokud jsem přivedl trenéra, kterého považuji za top a chci, aby to dělal dlouhodobě a koncepčně, je logické, že si řekne, kdo mu do toho systému zapadne a kdo ne. Ono kdyby byl "jen" trenérem, který pracuje s tím, že mu sportovní manažer nakoupí, tak sem myslím nešel...
#119109
Endy
07.01.2026 06:35:46
ip: 46.*.92.247
#119108
skardik
06.01.2026 22:45:51
ip: 86.*.242.185
Reakce na zprávu # 119105 uživatele Burcon z 06.01.2026 21:49:51
Nadřazený všemu je teď postup, naprosto logicky a bylo dost vysvětlováno a napsáno proč. Vedení ví, že se musí teď postoupit, a naprosto správně nehodlá nic ponechat náhodě. A i tím, že kluka podepíše na 1/2 roku, ukazuje že ví co dělá. Pokud navíc je myšleno, že by to Klimiče posunulo na střed, společně s Kaka by to za mě mohlo být sehrání skvělé stoperské dvojice pro první ligu, kterou by nám minimálně její půlka záviděla. A právě ve výborném věku. Mám pocit, že chceš všechno moc rychle, vzpomeň jak to před rokem vypadalo. Rozumím co tím myslíš, vlastně souhlasím, ale trpělivost je na místě.
Já s tím souhlasím a není to tak, že něco chci rychle. Naopak si myslím, že jsme se Svědíkem trefili jackpot a dokud tady bude, tak budeme vyhrávat.

Jenom začínám být nervózní z toho, že to vypadá jako one-man show a až nám jednou odejde nebo bude odejit, tak si pořádně nabijeme držku s tím, co tady po sobě nechá. Já žiju v tom, že základní zásadou manažera je postavit všechno tak, abych nakonec ani nebyl potřeba, ale tady začínám mít dojem, že se to staví přesně naopak.

Pokud se to příští rok obrátí, tak budu první, kdo to ocení a omluví se za předčasný plašení.

Jo a k těm mlaďochům. Já nesouhlasím s tím, že jsme je odpálili 2 roky zpátky, možná jsme je akorát začli používat víc, než by se mělo, ale minimálně zvládli hrát druhou ligu po boku pár průměráků a úplně neshořet. To teď, když jsme je všechny uklidili pryč jim ubližujeme nejvíc. KDyby tady bylo 18-20 kvalitních seniorských hráčů a zbytek tihle kluci, tak by někdo z nich měl možnost vystřelit a pořád by bylo dost zkušených jak do základu, tak na lavičku, tak v případě zranění. To byl ten point. A sorry jako, ale takoví jako Cicilia nebo třeba Blecha mě opravdu nepřesvědčili o tom, že by měli mít přednost.
#119107
Tys09
06.01.2026 22:21:10
ip: 46.*.84.88
Reakce na zprávu # 119106 uživatele clairvaux z 06.01.2026 22:18:22
Tak jako možný je všechno, ale včera v rozhovoru říkal, Skuhravý, že jednají s hráčem, kterým končí v lete smlouva a že Havlík je jejich priorita a důležitý pro celý region.
Takze o nej minimálně budou bojovat.
Když to řeknu hodně nešikovně, tak je potřeba jakýkoliv SZ, protože překonat kvalitu Blechy a Janetzkyho opravdu nebude 3x těžký.
#119106
clairvaux
06.01.2026 22:18:22
ip: 85.*.19.17
Reakce na zprávu # 119100 uživatele Kuba13 z 06.01.2026 20:01:39
Pokud jde ten Havlík fakt do Artisu tak to by mě docela sralo že jsme ho neudělali my
Tak jako možný je všechno, ale včera v rozhovoru říkal, Skuhravý, že jednají s hráčem, kterým končí v lete smlouva a že Havlík je jejich priorita a důležitý pro celý region.
Takze o nej minimálně budou bojovat.
#119105
Burcon
06.01.2026 21:49:51
ip: 89.*.136.66
Reakce na zprávu # 119096 uživatele skardik z 06.01.2026 19:28:28
Za mě je loni a letos dva extrémy. Předtím jsme nakládali na mlaďochy moc, teď zase absolutně nic. A já chápu důvěru v potřeby trenéra tak, že se s ním posily konzultují místo toho, aby si vedení dělalo, co chtělo, ale tohle už je za mě moc.

Pořád se tu mluví o tom, že chceme poháry atd. Ale taková práce nezačíná za 5 let, ale hned. Sparta, Slavia i Plzeň kupujou to nejlepší z ligy a nestačí jim už ani to, tak jdou ven, ale kromě občasných návratů bývalých hráčů prostě nekoupí nikoho staršího, než 27, aby jim taky pár let sloužil a měli nějakou koncepci a stabilitu. Jedinej, kdo nakupuje tyhle panic buy hráče je teď Baník.

Ten baník, co si vypiplal rezervu a juniory, ale místo toho nechal poslední 2 roky hrát pořád 11 stejných chlapů. Pak ty chlapy prodá, hodí ty mladý do vody a díví se, že je na sestup. A co dělá teď, zachraňuej si prdel nákupem okamžité kvality, která jim za 2-3 roky bude k ničemu. Přitom mají kvalitní kádr a stačilo by nahradit klubovou legendu za skutečnýho trenéra a bylo by.

Baník se aktuálně nechová jako velkej klub a proto jim není. Slovácko dělalo to stejný a celý to drželo pohromadě jenom, dokud tam udrželi pana Svědíka. A teď zaslouženě platí za to, že upřednostnili konkrétního trenéra před dlouhodobým rozvojem.

My máme finance i reputaci na to, aby z nás nebylo Slovácko. Chápu, že většina kouká na letošní rok a já X let dopředu, proto nečekám nějakej souhlas.
Nadřazený všemu je teď postup, naprosto logicky a bylo dost vysvětlováno a napsáno proč. Vedení ví, že se musí teď postoupit, a naprosto správně nehodlá nic ponechat náhodě. A i tím, že kluka podepíše na 1/2 roku, ukazuje že ví co dělá. Pokud navíc je myšleno, že by to Klimiče posunulo na střed, společně s Kaka by to za mě mohlo být sehrání skvělé stoperské dvojice pro první ligu, kterou by nám minimálně její půlka záviděla. A právě ve výborném věku. Mám pocit, že chceš všechno moc rychle, vzpomeň jak to před rokem vypadalo. Rozumím co tím myslíš, vlastně souhlasím, ale trpělivost je na místě.
#119104
_Zdeny_
06.01.2026 21:21:52
ip: 85.*.38.211
Reakce na zprávu # 119103 uživatele Tys09 z 06.01.2026 20:56:51
+ Toula tam teď ze Slavie dorazil
Toula na prestup je vyborna posila, je to jeden z nejlepsich mladych Slavistu, to se Artisu povedlo ( pocitam, ze bude v zakladu misto Beaguela nebo Vuka )?

Holt museli zareagovat, kdyz sme jim vyfoukli Vorla?
#119103
Tys09
06.01.2026 20:56:51
ip: 46.*.84.88
Reakce na zprávu # 119100 uživatele Kuba13 z 06.01.2026 20:01:39
Pokud jde ten Havlík fakt do Artisu tak to by mě docela sralo že jsme ho neudělali my
+ Toula tam teď ze Slavie dorazil
#119102
PetrBzenec
06.01.2026 20:51:40
ip: 37.*.172.49
Reakce na zprávu # 119101 uživatele bendy z 06.01.2026 20:27:10
diky Emzete za upesneni, za mne 22 let, to jeste jsou mladí borci, ale chápu jak jsi to myslel
V tomto věku máme v základu Hrdinu, Kaká, Vachouška.
Naší odchovanci byli přetěžování a odnesli to snad všichni dlouhodobým zraněním a velkým zpomalením rozvoje. Bude lepší nechat je jít. Soustředit se na současné dorostence a neopakovat chyby jak za minulého vedení.
#119101
bendy
06.01.2026 20:27:10
ip: 86.*.250.181
Reakce na zprávu # 119099 uživatele emzet z 06.01.2026 19:37:17
S těma mladýma bych to uvedl na pravou míru.....Prágr a Vít už jsou kapku starší a na áčko týmu, který chce mířit na poháry to už nebude. Předloni hráli divizi.... Kučera- tam mě mrzí, že se nepodařil umístit na hostovačku do druhé ligy, nicméně hostovačka v ČFL je slušná, za mě vyšší kvalita než MSFL, uvolní místo v Benfice pro dalšího mladého. Večeřa - pokud se potvrdí hostovačka v Kroměříži, je to posun. Když se prosadí, ukáže svůj potenciál a ohraje se nám v druhé lize. Určitě by měl mít vyšší minutáž, než by měl u nás. Super krok pro jeho rozvoj
diky Emzete za upesneni, za mne 22 let, to jeste jsou mladí borci, ale chápu jak jsi to myslel
#119100
Kuba13
06.01.2026 20:01:39
ip: 82.*.155.207
Pokud jde ten Havlík fakt do Artisu tak to by mě docela sralo že jsme ho neudělali my
#119099
emzet
06.01.2026 19:37:17
ip: 185.*.114.235
Editováno - (původní zpráva)
Reakce na zprávu # 119093 uživatele bendy z 06.01.2026 19:04:11
Já si dovolím trochu oponovat, v první řadě tabulka, kde jsme se pohybovali loni a kde letos. A jak jsem pochopil, řadě mlaďochů, že hráli za A to spíš uškodilo než prospělo, protože hráli pod neskutečným tlakem. Tahle sezóna je v tomhle podobná, ten tlak je zase enormní, protože je třeba vyhrát každý zápas, jen tak budeme mít jistotu postupu. Baráž by byla ošidná. Netuším proč 2 z mlaďochů šli na přestup do Kladna a ne na hostovačku, ale třeba to tak chtěli. A ješte ke Svedíkovi, jedna z věcí, která ho do Brna přivedla, byla možnost mít realizák, podle svých představ a taky mít důležitý slovo při výběru hráčů
S těma mladýma bych to uvedl na pravou míru.....Prágr a Vít už jsou kapku starší a na áčko týmu, který chce mířit na poháry to už nebude. Předloni hráli divizi.... Kučera- tam mě mrzí, že se nepodařil umístit na hostovačku do druhé ligy, nicméně hostovačka v ČFL je slušná, za mě vyšší kvalita než MSFL, uvolní místo v Benfice pro dalšího mladého. Večeřa - pokud se potvrdí hostovačka v Kroměříži, je to posun. Když se prosadí, ukáže svůj potenciál a ohraje se nám v druhé lize. Určitě by měl mít vyšší minutáž, než by měl u nás. Super krok pro jeho rozvoj
#119098
skardik
06.01.2026 19:33:12
ip: 86.*.242.185
Reakce na zprávu # 119097 uživatele _Zdeny_ z 06.01.2026 19:30:01
Tak ono je to samozrejme diametralne rozdilne v lete ( kdy je to nekdy po 5-6 odehranych mistracich ) a pak ted v zime kdy pri extremne dlouhe pauze pro druhou ligu mas od konce prestupaku do prvniho mistraku 2,5 tydne
Mimojiné v tomhle je Česko dost specifický. Většina TOP lig nakupuje v zimě do rozjetýho vlaku a v létě teprve mají možnost jim dát nějakou adaptaci. Tady je ta zimní pauza delší, než ta letní a zvlášť v 2. lize. Tady je naopak ta zima prostor přivádět hráče s delší adaptací nebo nechat mladý se rozkoukat.
#119097
_Zdeny_
06.01.2026 19:30:01
ip: 85.*.38.211
Reakce na zprávu # 119095 uživatele dzurda z 06.01.2026 19:25:55
Poslední den přestupáku je o ničem . To tady glosujeme hodně dlouho. A ne jenom my, ale velká většina lidí co jsou na rozhodujících pozicích . je to prostě pozdě a dalšího Mesiho , který dokáže naskočit kdykoliv a komkoliv aby byl top posilou nikde nenajdeš
Tak ono je to samozrejme diametralne rozdilne v lete ( kdy je to nekdy po 5-6 odehranych mistracich ) a pak ted v zime kdy pri extremne dlouhe pauze pro druhou ligu mas od konce prestupaku do prvniho mistraku 2,5 tydne
#119096
skardik
06.01.2026 19:28:28
ip: 86.*.242.185
Reakce na zprávu # 119093 uživatele bendy z 06.01.2026 19:04:11
Já si dovolím trochu oponovat, v první řadě tabulka, kde jsme se pohybovali loni a kde letos. A jak jsem pochopil, řadě mlaďochů, že hráli za A to spíš uškodilo než prospělo, protože hráli pod neskutečným tlakem. Tahle sezóna je v tomhle podobná, ten tlak je zase enormní, protože je třeba vyhrát každý zápas, jen tak budeme mít jistotu postupu. Baráž by byla ošidná. Netuším proč 2 z mlaďochů šli na přestup do Kladna a ne na hostovačku, ale třeba to tak chtěli. A ješte ke Svedíkovi, jedna z věcí, která ho do Brna přivedla, byla možnost mít realizák, podle svých představ a taky mít důležitý slovo při výběru hráčů
Za mě je loni a letos dva extrémy. Předtím jsme nakládali na mlaďochy moc, teď zase absolutně nic. A já chápu důvěru v potřeby trenéra tak, že se s ním posily konzultují místo toho, aby si vedení dělalo, co chtělo, ale tohle už je za mě moc.

Pořád se tu mluví o tom, že chceme poháry atd. Ale taková práce nezačíná za 5 let, ale hned. Sparta, Slavia i Plzeň kupujou to nejlepší z ligy a nestačí jim už ani to, tak jdou ven, ale kromě občasných návratů bývalých hráčů prostě nekoupí nikoho staršího, než 27, aby jim taky pár let sloužil a měli nějakou koncepci a stabilitu. Jedinej, kdo nakupuje tyhle panic buy hráče je teď Baník.

Ten baník, co si vypiplal rezervu a juniory, ale místo toho nechal poslední 2 roky hrát pořád 11 stejných chlapů. Pak ty chlapy prodá, hodí ty mladý do vody a díví se, že je na sestup. A co dělá teď, zachraňuej si prdel nákupem okamžité kvality, která jim za 2-3 roky bude k ničemu. Přitom mají kvalitní kádr a stačilo by nahradit klubovou legendu za skutečnýho trenéra a bylo by.

Baník se aktuálně nechová jako velkej klub a proto jim není. Slovácko dělalo to stejný a celý to drželo pohromadě jenom, dokud tam udrželi pana Svědíka. A teď zaslouženě platí za to, že upřednostnili konkrétního trenéra před dlouhodobým rozvojem.

My máme finance i reputaci na to, aby z nás nebylo Slovácko. Chápu, že většina kouká na letošní rok a já X let dopředu, proto nečekám nějakej souhlas.
#119095
dzurda
06.01.2026 19:25:55
ip: 85.*.152.237
Reakce na zprávu # 119089 uživatele _Zdeny_ z 06.01.2026 14:31:44
Souhlas!

Daleko zajímavější, než to co se prezentuje teď budou nominace na soustředění tj.: 11/1 a 28/1 a pak poslední den přestupáku to je mám za to 12/2/2026...
Poslední den přestupáku je o ničem . To tady glosujeme hodně dlouho. A ne jenom my, ale velká většina lidí co jsou na rozhodujících pozicích . je to prostě pozdě a dalšího Mesiho , který dokáže naskočit kdykoliv a komkoliv aby byl top posilou nikde nenajdeš
#119094
Stanley
06.01.2026 19:23:14
ip: 176.*.139.212
Editováno - (původní zpráva)
Reakce na zprávu # 119093 uživatele bendy z 06.01.2026 19:04:11
Já si dovolím trochu oponovat, v první řadě tabulka, kde jsme se pohybovali loni a kde letos. A jak jsem pochopil, řadě mlaďochů, že hráli za A to spíš uškodilo než prospělo, protože hráli pod neskutečným tlakem. Tahle sezóna je v tomhle podobná, ten tlak je zase enormní, protože je třeba vyhrát každý zápas, jen tak budeme mít jistotu postupu. Baráž by byla ošidná. Netuším proč 2 z mlaďochů šli na přestup do Kladna a ne na hostovačku, ale třeba to tak chtěli. A ješte ke Svedíkovi, jedna z věcí, která ho do Brna přivedla, byla možnost mít realizák, podle svých představ a taky mít důležitý slovo při výběru hráčů
Tak ono spíš jde o to, aby to bylo něco mezi tím, klidně s příklonem ke zkušenostem. Tenhle půlrok to beru, ale pak by mi to vadilo. Takhle je to černobílý, předtím totálně přehnaná sázka na dorostence. Teď se to dá chápat zatím ty zkušenosti, ale v lize budou pak úplně jiný možnosti.

Ale i teď by za mě mohl hrát 10 minut na konci Polák a ne Blecha s Janetzkým..
#119093
bendy
06.01.2026 19:04:11
ip: 86.*.250.181
Editováno - (původní zpráva)
Reakce na zprávu # 119092 uživatele skardik z 06.01.2026 18:20:37
Moc mu to přeju. A věřím, že nám může pomoct. Ale mám tam tu pachuť, že se tu včera bavíme o aspoň částečným zapracování mlaďochů a o 24 hodin později se hned 3 z nich vykopnou do Kladna, Večeřa očividně taky jde a podepíše se chlap, co má 35 let. Tím ho nechci shazovat a budu mu držet palce.

Spíš mě děsí, že pokaždé, když se u příchozího hráče apeluje na to, že ho chtěl přímo pan Svědík, tak je to někdo s minulostí ze Slovácka nebo někdo, koho Slovácko chtělo před 5-ti lety a pokaždé je to někdo, kdo nám pomůže tak 2 roky a půjde dolů nebo rovnou do důchodu. Jako by tady buď neexistoval skauting nebo se prostě trenér podporoval i za cenu toho, že se nebuduje žádná kostra do budoucnosti.
Já si dovolím trochu oponovat, v první řadě tabulka, kde jsme se pohybovali loni a kde letos. A jak jsem pochopil, řadě mlaďochů, že hráli za A to spíš uškodilo než prospělo, protože hráli pod neskutečným tlakem. Tahle sezóna je v tomhle podobná, ten tlak je zase enormní, protože je třeba vyhrát každý zápas, jen tak budeme mít jistotu postupu. Baráž by byla ošidná. Netuším proč 2 z mlaďochů šli na přestup do Kladna a ne na hostovačku, ale třeba to tak chtěli. A ješte ke Svedíkovi, jedna z věcí, která ho do Brna přivedla, byla možnost mít realizák, podle svých představ a taky mít důležitý slovo při výběru hráčů
#119092
skardik
06.01.2026 18:20:37
ip: 86.*.242.185
Editováno - (původní zpráva)
Moc mu to přeju. A věřím, že nám může pomoct. Ale mám tam tu pachuť, že se tu včera bavíme o aspoň částečným zapracování mlaďochů a o 24 hodin později se hned 3 z nich vykopnou do Kladna, Večeřa očividně taky jde a podepíše se chlap, co má 35 let. Tím ho nechci shazovat a budu mu držet palce.

Spíš mě děsí, že pokaždé, když se u příchozího hráče apeluje na to, že ho chtěl přímo pan Svědík, tak je to někdo s minulostí ze Slovácka nebo někdo, koho Slovácko chtělo před 5-ti lety a pokaždé je to někdo, kdo nám pomůže tak 2 roky a půjde dolů nebo rovnou do důchodu. Jako by tady buď neexistoval skauting nebo se prostě trenér podporoval i za cenu toho, že se nebuduje žádná kostra do budoucnosti.
#119091
Zaky91
06.01.2026 17:01:31
ip: 185.*.1.132
Reakce na zprávu # 119090 uživatele PetrBzenec z 06.01.2026 16:19:11
[Odkaz]

Rozhovor s Marešem
Diky, super rozhovor a pusobi jako sympaťák

Hlavně je upřímnej. Zbrojovka ho nadchla. Těším se na něj!
#119090
PetrBzenec
06.01.2026 16:19:11
ip: 37.*.175.149
[Odkaz]

Rozhovor s Marešem
#119089
_Zdeny_
06.01.2026 14:31:44
ip: 217.*.14.226
Reakce na zprávu # 119088 uživatele Monco z 06.01.2026 14:24:01
Nedělal bych závěry druhý den přípravy a dva měsíce před začátkem jarní částí sezony.
Souhlas!

Daleko zajímavější, než to co se prezentuje teď budou nominace na soustředění tj.: 11/1 a 28/1 a pak poslední den přestupáku to je mám za to 12/2/2026...
#119088
Monco
06.01.2026 14:24:01
ip: 213.*.56.192
Reakce na zprávu # 119085 uživatele hermik z 06.01.2026 13:42:58
Zajímalo by mě, kdy oznámíme toho Vorlického. Už dělá testy, aby bylo trochu jasno o jeho fyzičce a nedostatcích, na kterých se musí pracovat?
Jinak celkem zklamání vzhledem k neposílení brankářského postu. Opravdu máme při eventuálním výpadku Hrdiny druholigového golmana?
Nedělal bych závěry druhý den přípravy a dva měsíce před začátkem jarní částí sezony.
#119087
Fagus
06.01.2026 14:11:24
ip: 185.*.236.203
Reakce na zprávu # 119085 uživatele hermik z 06.01.2026 13:42:58
Zajímalo by mě, kdy oznámíme toho Vorlického. Už dělá testy, aby bylo trochu jasno o jeho fyzičce a nedostatcích, na kterých se musí pracovat?
Jinak celkem zklamání vzhledem k neposílení brankářského postu. Opravdu máme při eventuálním výpadku Hrdiny druholigového golmana?
Při posledním podzimním zápase Slavie byl Vorlický uvedený jako absentující kvůli poranění kolena...
#119086
1913 Torcida
06.01.2026 13:49:12
ip: 94.*.110.110
Švica [Odkaz]
Načíst starší příspěvky